PVGE

PVGE Aalst-Waalre en Valkenswaard

Samen actief, samen sterk

PVGE Koepel

Terug naar "Alle actualiteiten op een rijtje"

ALVHet was eigenlijk wel te verwachten. Ook al zijn wij van nature optimistisch, toch lijkt het niet mogelijk om half februari onze jaarlijkse algemene ledenvergadering te houden samen met een gezellige activiteit. De kans dat het virus dan al verdreven is, lijkt ons klein. Dus nu in deze Nieuwsbrief geen ALV-agenda en geen ALV-evenement.

Wat gaan we wel doen?
We stellen de ALV even een paar maanden uit. We mikken nu op april/mei zodat we u in de volgende Nieuwsbrief hopelijk wel kunnen uitnodigen voor een ALV met leuke activiteit. Mocht onverhoopt de dan geldende coronabeperking nog steeds roet in het eten gooien, dan overwegen we de vergadering te beperken tot de essentiële agendapunten en dan zonder activiteit met een beperkt aantal aanwezigen te vergaderen. U heeft uiteraard wel de mogelijkheid om van tevoren uw vragen en opmerkingen in te dienen. We denken dan met name aan het goedkeuren van de financiën en de aanvulling van bestuursleden. In de Nieuwsbrief treft u al een introductie aan van Mies Mermans die kandidaat voor het bestuur is.

Terug naar "Alle actualiteiten op een rijtje"